Zunanja sodelavka
E-pošta: irena.kraps @ guest.arnes.si
Irena Krapš Vodopivec je profesorica slovenščine na Škofijski gimnaziji Vipava. Leta 2008 je doktorirala z nalogo Jezikovna (besedilna) zmožnost med šolsko prakso in sporazumevalno resničnostjo: razmerje med učbeniškimi vzorci in konkretnimi pojavitvami besedil. Opravlja raziskovalno in svetovalno vlogo pri aktivnostih zavoda, povezanimi z analizo in izdelavo pedagoško naravnanih jezikovnih virov za slovenščino. Med drugim je sodelovala pri aktivnostih Nova didaktika in Pedagoška korpusna slovnica.
Raziskovalni interesi
- učenje slovenščine
- jezikovna didaktika
- korpusno jezikoslovje
Izbrane publikacije
ROZMAN, Tadeja, KRAPŠ VODOPIVEC, Irena, STRITAR, Mojca, KOSEM, Iztok in KREK, Simon: Nova didaktika poučevanja slovenskega jezika. Ljubljana: Ministrstvo za šolstvo in šport, Amebis, 31. 12. 2010. [PDF]
ROZMAN, Tadeja in KRAPŠ VODOPIVEC, Irena: Jezikovni pouk slovenščine – stanje in želje. Meddisciplinarnost v slovenistiki. Kranjc, Simona (ur.): Obdobja 30. Meddisciplinarnost v slovenistiki (17.-19. 11. 2011). Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske fakultete, 2011. 397–403. [PDF]
KRAPŠ VODOPIVEC, Irena: Pravopisna vadnica. Ljubljana: Rokus Klett. 2011.
KRAPŠ VODOPIVEC, Irena: Besedilna zmožnost med šolsko prakso in sporazumevalno resničnostjo. Sodobna pedagogika, letnik 61, št. 1. 2010. 242-261.